Kundetilfredshetsmålinger

Vi vet at fornøyde kunder og partnere gir bedre resultater på bunnlinjen. Dette gjelder både offentlige tjenester, industri, produktprodusenter og andre tjenesteleverandører.

Få oversikt

Gode kunde- eller brukerundersøkelser gir nyttige innspill på hvor skoen trykker, både ved måling i egen organisasjon og mot eksterne kunder. Vi hjelper våre kunder med å måle kundeengasjement på forskjellige måter. Oftest kjører vi en kort omdømmemåling til et større utvalg kunder som gir høy svarprosent, andre ganger vil man gå mer i dybden på viktige områder. Resultatene kan med fordel sammenstilles med leder- og medarbeidermålinger for å identifisere forbedringsområder.

 

Vi måler – og hjelper våre kunder å bli bedre

  • Generell tilfredshet og engasjement i forhold til tjeneste eller produkt
  • Tillit, integritet og respekt som leverandør
  • Tilgjengelighet og kvalitet på tjenester (eks. Økonomi, IT, Prosjektledelse)

 

Kontakt oss om Kundetilfredshetsmålinger

Rune Skaug

CTO / Produktsjef Målinger


909 95 161 Les mer ›
Umbraco publiseringsløsning fra MarkedsPartner