Uten å vite hva du skal bli bedre på – hvordan skal du da trene riktig?

Og hvordan er det å hoppe høyde uten list? Mennesker søker mål, feedback og opplevelsen av utvikling og mestring i jobben sin.

 

Vi bidrar til proaktive salgs- og serviceorganisasjoner

Din Utvikling Consulting og våre seniorkonsulenter har lang erfaring fra å trene og veilede ledere og medarbeidere i Retail-bransjen innen butikkledelse, ledercoaching, teamutvikling, salgsledelse, salg- service og kundebehandling, rådgivning knyttet til butikkoptimalisering m.m.

Målet for enhver virksomhet er å tjene penger. Gjennom vekstfremmende tiltak og rådgivning hjelper vi våre kunder til å oppnå spesielt følgende to mål:

  • Engasjerte og proaktive ledere og medarbeider
  • Økt kundetilfredshet, kundelojalitet og konverteringsrate

 

Strategisk samarbeid med Markedsinfo AS

Som et sentralt element i vår videre og helhetlige satsning innen Retail-markedet har vi inngått et strategisk samarbeid med Markedsinfo. Gjennom dette kan vi tilby analyse av status, fokus på utviklingsområder og faktabasert trening. Dermed sikrer vi at vi trener medarbeidere og ledere basert på fakta. Faktabasert trening treffer!

Markedsinfo tilbyr skreddersydde markedsundersøkelser og tilpasset rådgivning innen bl.a. Mystery Shopping, kundestrømsanalyser, kundeundersøkelser, reklametester, etableringsundersøkelser, handelsanalyse, omdømmemålinger m.m.

Når Mystery Shopping er gjennomført, vet vi hva våre coacher skal ha fokus på når de trener de menneskene som er ansvarlige for at bedriftens kunder er over gjennomsnittet tilfredse med sitt besøk, opplevd servicegrad og sin totale kjøps-/handleopplevelse.

 

Etterlatt inntrykk skaper ny business

Vi er spesialist på de fleste tester opp mot konsept, KPI’er og mål. Våre kunder får tilgang til funksjonelle verktøy som gir objektive data som grunnlag for riktige beslutningsgrunnlag og som måler gjennomføringskraft.

Oppsummert kan vi som samarbeidspartner bistå med:

  • Testing, måling, analyse og skreddersydde vurderinger, som igjen kan være gjenstand for en konsept- og/eller strategiutvikling med klare mål og KPI’er
  • Faktabasert trening, opplæring eller annen kursing, samt coache ledere og medarbeidere i å ta ut sitt potensiale og skape en lønnsom forretning, avdeling, senter, team, kjede, butikk m.m.

For å sikre at det skapes kvalitet og resultater over tid må man: trene igjen, evaluere, trene og sjekke ut mot strategiske valg hva som er bra og hva som kan bli bedre! Vi ønsker å sette mål, og oppnå dem – sammen med våre kunder!

 

Gi oss en utfordring! Vi tar den!

Kontakt oss om Retail

Olle Indseth

Seniorkonsulent


901 42 060 Les mer ›
Umbraco publiseringsløsning fra MarkedsPartner